Subscribe to RSS feed

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Στη θέση τους!


Σου είχα δωρίσει κάποτε τον μικρό πρίγκιπα... Θυμάσαι;
Τώρα πουθενά δεν ταιριάζει, δεν χωρά, δεν υπάρχει κάποιος τοίχος διαθέσιμος να τον φιλοξένησει.
Δεν πειράζει.
Με παρηγορεί η σκέψη ότι ο δικός μου πρίγκιπας (μου) ταιριάζει, χωράει παντού, δίπλα μου κάθε βράδυ, στο ξύπνημα της ημέρας.
Οι χάρτινοι μπορούν να περιμένουν, κάποια στιγμή θα βρουν τη θέση τους, δεν μπορεί...


Υγ
«Ο χρόνος που έχασες για το τριαντάφυλλό σου αυτός είναι που κάνει το τριαντάφυλλό σου τόσο σημαντικό.»
«Ο χρόνος πού έχασα για το τριαντάφυλλό μου...», έκανε ο μικρός πρίγκηπας, για να το θυμάται. «Οι άνθρωποι ξέχασαν αυτή την αλήθεια», είπε η αλεπού. «Αλλά εσύ δεν πρέπει να το ξεχάσεις. Γίνεσαι για πάντα υπεύθυνος γι' αυτό που έχεις εξημερώσει. Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό σου...»
«Είμαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλό μου», επανέλαβε ο μικρός πρίγκηπας, για να το θυμάται.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου