Subscribe to RSS feed

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Δυο χρόνια μόνο....




...και τόσες εμπειρίες που δεν χώρεσαν ποτέ στα προηγούμενά μου.
Έχω ζήσει τις πιο γεμάτες, μεγάλες και συγκινητικές στιγμές της ζωής μου. Μαζί σου.
Είμαι τόσο ευγνώμων για όλα όσα μου χάρισες μέχρι σήμερα που υπόσχομαι πως στις γκρίζες μέρες να τις ανακαλώ στη μνήμη μου για να μεταμορφώνεται η διάθεσή μου.
Σε αγαπώ Ζωή μου γιατί εσύ μου έμαθες τι σημαίνει να Ζω το τώρα όπως έρχεται: τόσο ωραία, τόσο θριαμβευτικά, τόσο αγαπημένα.

Εύχομαι να μείνουμε έτσι για πάντα
-Τι σημαίνει για πάντα;
-Σημαίνει Σε Αγαπώ..

Lemon thought: Οι εκπλήξεις (που σπάνε την πλήξη στη δουλειά) είναι ό,τι καλύτερο. Σε ευχαριστώ. 

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Na ta xiliasateeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Δημοσίευση σχολίου